Scroll Top
Silk ka 2

Inzet

Gewenste ‘tone of voice’ ontwikkelt en uitgerold in communicatie. Eigen(tijdse) stijl is duidelijk herkenbaar en sluit aan bij kernwaarden van Silk-ka .Teksten geschreven en Ingezet op online middelen (socials, invitationsets, website) en offline middelen (Coffee-table book Silk-ka). Conceptueel meedenken en adviseren over gewenste presentatie Silk-ka via social media kanalen. Advies en ondersteuning marketing en company branding in het algemeen.
Opdrachtgever

Opdracht

Opdrachtgever wil look & feel huisstijl en daarbij behorende tone of voice in de communicatie naar stakeholders en internationale doelgroep upgraden.

De juiste associatie moet worden opgeroepen en in alle uitingen en events moet het bedrijf duidelijk herkenbaar zijn. Tevens moet de online zichtbaarheid geoptimaliseerd en geprofessionaliseerd worden.

Patrick Oude Groeniger

Director, owner
Silka-ka

“Als Saskia Exterkate van The White Office aan tafel verschijnt heeft ze grondig haar huiswerk gedaan, luistert ze aandachtig en actief en heeft aan een half woord genoeg. Een verademing!

Ze weet onze wens en het daarbij behorende gevoel uitstekend te vertalen getuige de zeer goede en verrassende teksten. Daarmee weet ze direct bij ons en onze klant de juiste snaar te raken,
begrijpt snel welke kant wij als bedrijf op willen en weet hier onmiddellijk op te anticiperen.

Ze komt met concrete oplossingen en bruikbare adviezen.
Saskia is een marketing strateeg eerste klas.

Dankzij haar hartelijke en humoristische persoonlijkheid werkt ze makkelijk en plezierig met iedereen samen.
Ook heel belangrijk.”