Scroll Top

Associates

  • TWO Avenue
  • Joyce organiseert

Maak hieronder kennis met onze associates

Mijn naam is Thomas Geerdink, en ben trotse oprichter/eigenaar van TWO Avenue.

Verbinden, Overtreffen, Passie en Gastvrijheid, dat zijn voor mij persoonlijk thema’s waar ik mij graag mee bezig houdt. Door mijn interculturele achtergrond en persoonlijke ervaringen in mijn carrière, heb ik mij in de afgelopen jaren ontwikkelt als een professional met een brede kennis op het gebied van Marketing, Sales en Nieuw Leiderschap.

Vanuit de gastvrijheidsindustrie, waarin heb gewerkt voor individuele hotels en voor grotere hotelgroepen, heb ik mijn expertise op het gebied van Customer Relation Management, nationale en internationale marketing- en salesactiviteiten opgedaan. Mijn focus ligt op Business-to-Consumer en Business-to-Business doelgroepen.

Door de jaren heen ben ik mij gaan realiseren dat ik op zoek was naar een verdere verdieping van mijn ‘standaard aangeleerde’ managementskills.  De diversiteit aan culturen, leeftijden en kennisniveaus van de medewerkers zorgden ervoor dat mijn management skills niet meer up to date waren om aan de behoeftes en aan de vragen van mijn medewerkers te voldoen.

Het gelijk behandelen van en op een dezelfde manier de interactie aangaan met alle medewerkers in een team, zoals dat veelal gebeurt in een top-down organisatie, maakte dat ik mij niet goed geëquipeerd voelde voor mijn toekomst.  Als leidinggevende worden er tegenwoordig andere zaken gevraagd, de medewerkers zijn zelfstandiger, beter opgeleid en willen gehoord en gezien worden.

In de afgelopen jaren ben ik mij daarom gaan verdiepen op het gebied van nieuw leiderschap.

Voor mij is leidinggeven het goed aanvoelen van de medewerkers, hen bevragen, werkelijk aandacht te hebben voor hun behoeftes, talenten en wensen. In mijn ogen moeten leidinggevenden medewerkers stimuleren, enthousiasmeren en goed meenemen in de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers én de ontwikkelingen en doelstellingen van de organisatie.

Ik ben gespecialiseerd in het oplossen van complexe vraagstukken rondom customer life cycles, het opzetten van marketing- en salesorganisaties en het in kaart brengen van organisatiestructuren en organisatieculturen. Ik leer je meer inzichten te verkrijgen in het denken en 

handelen vanuit het perspectief van jouw klanten en jouw medewerkers. Gezamenlijk gaan we aan de slag hoe jij dit in jouw organisatie kan toepassen.

Met veel enthousiasme zal ik jou op een inspirerende manier meenemen hoe je komt tot gedragen gezamenlijke doelen, met als resultaat een organisatie waarin gepassioneerde en gemotiveerde medewerkers rondlopen.

Kortom: ik word blij van het helpen van mensen en organisatie waarin met plezier gewerkt wordt, er oog is voor elkaar en voor de doelstellingen van de organisatie!

Vanuit TWO Avenue ben ik Associate bij The White Office omdat we in het verleden hebben aangetoond dat onze kennis en kunde elkaar goed aanvullen en we elkaar versterken.

We hebben samen opdrachten bij verschillende klanten uitgevoerd en vanwege de gezamenlijke expertise, ons enthousiasme, onze energie, onze passie en bovenal met veel humor, heeft dit geleidt tot tevreden opdrachtgevers.

Dankzij deze samenwerking profiteer jij van professionele en inspirerende sparringpartners, die samen met jou de schouders eronder zetten om tot een goed resultaat te komen.

Meet us at The White Office @ TWO Avenue!

Joyce Organiseert

Eigenaar/oprichter Joyce Lafeber – Dollee 

Mijn naam is Joyce Lafeber-Dollee, eigenaar/oprichter van ‘Joyce organiseert’.

Ik ben gespecialiseerd in het organiseren van zakelijke evenementen, voornamelijk gericht op grote C-Level bijeenkomsten. Ik heb de afgelopen jaren producties gerealiseerd voor alle C-functies (CEO, CHRO, CFO, CMO, COO, CSO), waarbij ik altijd ‘aan’ sta en geen ruimte heb voor verslapping. Mijn werk wordt vaak omschreven als de Champions League voor eventmanagers.

Ik bied toegevoegde waarde door bedrijven volledig te ontzorgen. Ik ben pas tevreden als de klant zich op de dag van het evenement volledig kan richten op netwerken en niet hoeft om te kijken naar zaken als logistieke organisatie. Of het nu gaat om congressen, seminars, workshops of ronde tafel bijeenkomsten, fysiek of online, ik regel alles tot in de kleinste details om ervoor te zorgen dat het evenement perfect verloopt.

Naast de organisatie van het evenement verzorg ik ook het gehele voortraject (community-management) en de eventuele nazorg, omdat Events, Marketing & Communicatie mijn passie zijn.

Hoe ben ik verder als persoon?

Ik ben een doorzetter, geef echt nooit op!

Door mijn verleden als topsporter (handbal bij eredivisieclubs VZV en SEW. Gehandbald voor het landkampioenschap en de beker. Bij het NL team terecht gekomen en via SEW nog Europacup wedstrijden gespeeld in oa Zweden, Duitsland en Cyprus) heb ik geleerd om altijd tot het uiterste te gaan. Opgeven is geen optie!

Verder houd ik echt van mijn werk en straal ik dat ook uit. Klantvriendelijkheid en loyaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Ik ben sportief, houd van heel veel gezelligheid en ben een echt mensen-mens! Vandaar dat ik ook niet lang hoefde na te denken om als Associate toe te treden bij The White Office.

Saskia en ik gaan al heel lang terug met elkaar. We kennen elkaar uit de tijd van DPA Financial People, toen wij samen verantwoordelijk waren voor alle marketing en communicatie omtrent het DPA Schaatsteam. Hilarische, maar ook hectische tijden! Enorm gelachen, maar ook keihard gewerkt om het schaatsteam, en daardoor het bedrijf, op de kaart te zetten en onszelf in de schaatswereld te profileren als volwaardig sponsor. En dat was een enorme uitdaging in een wereld van topsport waar iedereen elkaar kent en elkaar alles gunt. Als buitenstaander is het dan hard werken! Maar met absoluut het gewenste resultaat. Samen braken we elke deur open en deden het ijs smelten. Er wordt nog over gepraat.

Ik ben recentelijk toegetreden als Associate bij The White Office en zal voornamelijk Saskia ondersteunen bij al haar evenementen en bijeenkomsten. Noem het  een soort van ‘Wing-woman’ oftewel, volledig ontzorgen, want dat is uiteindelijk waar ik het beste in ben.

Onze samenwerking verloopt vlekkeloos en is altijd een feestje!

Ik kan ook uw bedrijf verder op weg helpen en volledig ontzorgen bij een evenement.

Voor meer info  www.joyceorganiseert.nl

The White Office werkt samen met een groot en gerenommeerd netwerk aan specialisten.

Wij werken enkel samen met partijen waarmee wij persoonlijk hebben samengewerkt en wiens kwaliteit en betrouwbaarheid wij kunnen onderschrijven. Dit zijn o.a. websitebouwers, film-& videomakers, fotografen, leiderschap trainers, coaches en storytellers, IT specialisten.