Caily Bobbie Jo Photographer

Caily Bobbie Jo 
Eigenaar Caily Bobbie Jo Photographer 
 "Saskia is een topper!

Ze is een hardwerkende, nauwkeurige, super gedreven vrouw en ze weet wat ze wil.
En dat is precies wat ik nodig heb.
Ik ben een chaotische freelancer en zij leert mij om structuur aan te brengen in mijn werk.
Samen met haar heb ik mijn personal- en company brand ontwikkelt, de online middelen hierop aangepast en zetten we het bedrijf nu professioneel in de markt.

Dankzij Saskia heb ik meer klussen dan ooit en ga ik als een speer. Ik heb zelfs al een prijs gewonnen!
Ze leert mij o.a. hoe je relaties onderhoudt en hoe ik opdrachtgevers op een juiste manier benader.
Waar vindt ik ze, hoe ga ik op gesprek, hoe haal ik daar zaken uit, kortom: hoe bouw ik succesvol mijn bedrijf op en uit. En dat is waar we allemaal naar zoeken toch?

Als je, net als ik, je bedrijf professioneel en succesvol wilt opzetten (of uitbreiden) dan raad ik je absoluut een samenwerking met Saskia aan. ”
opdrachtgever
Caily Bobbie Jo Photographer
opdracht
Branding & business coaching.
Caily is modefotograaf en wil haar bedrijf en brand succesvol vormgeven en in de markt zetten.
Hiervoor moet de personal – en company branding worden ontwikkelt en daaraan gekoppeld de huisstijl, de online middelen om vervolgens de markt te gaan ontginnen en potentiële opdrachtgevers en contactpersonen in kaart te brengen en te benaderen. Kortom: er moet een succesvol bedrijf worden opgebouwd en uitgerold.
inzet
The White Office heeft voor Caily een Roadmap gemaakt. Aan de hand daarvan werken we. Zo kunnen we alle stappen afvinken en komen we stapsgewijs bij het gewenste doel. Een overzichtelijk pad dat concreet resultaat laat zien. Van elke stap (hoofdstuk) ontvangt Caily een verslag. Dit vormt straks haar naslagwerk. De Roadmap is in deel 1: branding & middelen en in deel 2: hoe benader ik nu de zakelijke markt opgedeeld. Het hele traject doen we samen. Van ontwikkeling van je brand, welk taalgebruik daar het beste bij past en welke kleuren totaan hoe je website en online middelen eruit moeten zien, wie is je doelgroep, wie is je contactpersoon, waar vindt je die, hoe kom je daarmee in contact totaan hoe organiseer ik al mijn emails ed. zo dat ik snel en goed alles terugvindt en/of acties niet vergeet. 
jaar
2019 - heden